منتدى انا بنوتة للبنات فقط

لو بتدورى على صحبة ولمة وكلام من القلب بجد
هنا كل البنوتات بيندولك وبيقولك تعالى معنا فى اخلى صحبة دنيا ودينا
^_^

منتدى انا بنوتة للبنات فقط

يارب لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك و عظيم سلطانك
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

قريبـا مجـلة منتـدى انا بنـوتة ....نرجوا لمن ترغب بالتسجيل فى المجلة تسـارع بالاشتـراك من هنامن هنـا يا قمر

 


شاطر | 
 

 مشكلة ساويرس مش ميكي ماوس..أخبار قديمة من bbc بداية من 2007

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
journalist nor
ّالمديـرة العـامةّّ
ّالمديـرة العـامةّّ
avatar

نقاط : 34265
مشكـورة : 49
عمـري..~ : 18/07/1997

عمرى : 21

مُساهمةموضوع: مشكلة ساويرس مش ميكي ماوس..أخبار قديمة من bbc بداية من 2007    الجمعة يوليو 08, 2011 7:28 am


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ناس كتير بتبرر موقف الصورة اللي استخدمها ساويرس الخاصة بالاستهزاء بالحجاب

اسمحوا لي أرد
أولا لما نصراني يحتفظ بصورة تسخر من المسلمين و يضعها في مكان عام فده معناه السخرية...
يعني لو واحدة صاحبتك بتكره س من الناس و بتتخوف منهم و صرحت بده أكتر من مرة..و انتي شوفتي صورة عندها على موقع او صفحة خاصة بيها ..مش هي اللي عملت الصورة لكن محتفظة بيها و ناشراها... ده مش مباشرة بيعني لك إنها عايزة تقول للناس أنا مش بحب الناس دي؟؟

ثانيا اللي فاكرة ان القصة مجرد صورة تبقى غلطانة..و عن نفسي قاطعت كل ما أعرف أن له صلة بهذا الشخص من سنوات منذ قرأت ما نشر عنه في bbc و إليكن المصادر علشان محدش يقول نتأكد
و للعلم يا ريت اللي تقرأ المقال تبص كده على التاريخ علشان تعرف إن الهجوم ده مش ابن اليوم..ده بيتربى في حجر هذا الرجل منذ سنين و ها هو قد كبر حتى علا صوته

ساويرس: يجب إلغاء مادة "الشريعة المصدر الرئيسي للتشريع" بمصر

bbc arabic آخر تحديث: الثلاثاء, 25 أغسطس/ آب, 2009, 11:58 GMT


ساويرس: انتشار الحجاب في مصر يشعرني بالغربة

bbc arabic آخر تحديث: الخميس 08 نوفمبر 2007 17:01 GMT


ساويرس ينتقد تنامي التوجه الديني بمصر

bbc arabic آخر تحديث: الثلاثاء 06 نوفمبر 2007 22:58 GMT

و صدق المثل القديم القائل..سكتناله ..دخل بحماره

و ماتنسوش أحلى تقييم سيء جدا.علشان السيء بيبقى عليه إقبال أكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://banatnor.forumegypt.net
سمر
نائبة المديرة
نائبة المديرة
avatar

نقاط : 31166
مشكـورة : 21
عمـري..~ : 05/03/1999

عمرى : 19

مُساهمةموضوع: رد: مشكلة ساويرس مش ميكي ماوس..أخبار قديمة من bbc بداية من 2007    الجمعة يوليو 08, 2011 6:04 pm

شكرررررررررررررررررررررا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://banatnor.forumegypt.net/
 
مشكلة ساويرس مش ميكي ماوس..أخبار قديمة من bbc بداية من 2007
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اسطوانة لتعلم الباوربوينت2007 رووووووعه
» موقف مبكي حصل في موسم الحج لعام 2007
» بطولة فيفا 2007 ارجو الاسراع في الدخول
» منهج التوجيهي الفلسطيني الجديد لعيونكم ..
» صور مدرسة جديدة المنزلة الابتدئية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى انا بنوتة للبنات فقط :: «®°·.¸.•°° آلأقسام العامة°°·.¸.•°®» :: 彡O°قسم الحوار والنقاش彡O°-
انتقل الى: